Kosten op de Westerschool 2024-2025:

Op school is een aantal activiteiten, dat bij ouders in rekening wordt gebracht. Onderstaand ziet u een overzicht van de verschillende kosten voor ouders:

Schoolreis

De groepen 1 t/m 7 gaan dit schooljaar in september op schoolreis. Groep 8 sluit aan het eind van het schooljaar hun basisschoolperiode af met een kamp op Schiermonnikoog.
Hieronder vindt u de bestemmingen en bijbehorende bedragen van de verschillende groepen

Groep 1-2-3 (Onderwaterwereld)    Speelparadijs Cowboy en indianen €25,00
 Groep 4-5 (Savanne)  Drouwenerzand €25,00
 Groep 6-7 (Jungle) Joytime Outdoor Klimpark €27,50
 Groep 8 Schiermonnikoog (3 dagen kamp)     €100,00

Vrijwillige ouderbijdrage.

Van ouders vragen wij een bijdrage vragen voor extra activiteiten naast het gewone lesprogramma. U kunt hierbij denken aan het theaterbezoek aan van Beresteyn, activiteiten op de laatste schooldag, bijdragen aan de Koningspelen en de aanschaf van schoolpleinmaterialen. De ouderbijdrage is vrijwillig.
De ouderbijdrage bedraagt:

• 1 kind op school €20,00

• 2 kinderen op school €25,00

• 3 of meer kinderen op school €30,00

Sinterklaasviering

De kosten hiervoor bedragen €7,50 per kind voor de kinderen van de groepen 1 t/m 4.
De kinderen van de groepen 5 t/m 8 kopen door middel van lootje trekken een cadeautje voor een medeleerling ter hoogte van €7,50. Dit bedrag dient u dus niet over te maken.

Zwembusgeld

Kinderen van de groepen 5 t/m 8  betalen jaarlijks €10,00 als bijdrage aan het busvervoer.